loading...
دانلود با لینک مستقیم | اهنگ جدید|دانلود فیلم |تحقیق |همه چی|
تبلیغات

admin بازدید : 300 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

شعار انتخاباتی “جواد خیابانی” برای نمایندگی مجلس

جواد خیابانی ، شعار جواد خیابانی

“جواد خیابانی” گزارشگر باسابقه ورزشی ضمن تایید نامزدی انتخابات مجلس از کرج گفت: «من رسانه رسانای مردم شهرم خواهم شد و بله صدای من همیشه از اعماق قلبم به فضای پاک سرزمینم خواهد رسید.»

تاریخ انتشار : 3 دی 1394

شعار انتخاباتی جواد خیابانی

جواد خیابانی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از کرج کاندیدا خواهد شد. وی این خبر را تایید کرد و شعار انتخاباتی اش را هم "من نوکر شما هستم نه نماینده شما" اعلام کرد. 

گزارشگر قدیمی رسانه ملی همچنین گفت: «هیچ کس بر دیگری برتری ندارد. همه یکسان و مساوی خلق شده اند... نه من استادم و نه تو شاگرد... همه با هم یک هدف داریم. آبادی ایران و رفاه مردم.»

جواد خیابانی ، شعار جواد خیابانی ، جواد خیابانی در انتخابات مجلس

 

خیابانی عنوان کرد: «به شرافتم قسم می خورم که اگر ذره ای در رفتارم تغییر ایجاد شود... اگر ریالی به حساب همیشه خالی بانکی ام اضافه شود... اگر حقی را پایمال کنم... آن روز... روز مرگ من خواهد بود... من تا آخرین حد توانم برای گرفتن حق مردم شهرم تلاش خواهم کرد... کرج را ایران کوچک می نامند... مردم کرج به صف شوند، راهبری من را عهده دار شوند، من به عنوان سخنگوی آنان... کرج را پایتخت تمدن و تعاون و رفاه خواهم کرد.»

 

وی ادامه داد: «عشق من گزارشگری نیست. عشق من مردم هستند و من زاده مادری از تبار مادران پاک این سرزمین... و همچنان به عشق مردم در کنار آنها خواهم بود.»

 

خیابانی درباره اینکه با این اتفاق، آیا دیگر گزارش نخواهد کرد گفت: «من رسانه رسانای مردم شهرم خواهم شد و بله صدای من همیشه از اعماق قلبم به فضای پاک سرزمینم خواهد رسید... شنونده ها زیادند... شنونده هایی که هر لحظه با مرام خود و شیوه پاک و با ایمان و اعتقاد خود، بهترین گوینده های این سرزمین هستند... من نوکری مردم را خواهم کرد... کما اینکه همیشه بوده ام... از آنها جدا نبوده نیستم و نخواهم شد. هر چند در این مدت باقیمانده تا انتخابات قرار نیست گزارش کنم. با این وجود نظر سازمان مهم است.»

جواد خیابانی ، شعار انتخاباتی جواد خیابانی در انتخابات مجلس

شعار انتخاباتی جواد خیابانی برای نمایندگی مجلس 5/5 1

منبع : کاپ

جواد خیابانی | شعار انتخاباتی “جواد خیابانی” در انتخابات مجلس

namnak.com/24582-شعار-انتخاباتی-جواد-خیابانی.html
۳۳ دقیقه پیش - جواد خیابانی و جواد خیابانی در انتخابات مجلس و جواد خیابانی نماینده کرج در مجلس و شعار انتخاباتی جواد خیابانی را در نمناک بخوانید.

من نوکر شما هستم نه نماینده شما | شعار انتخاباتی محمد جواد - قطره

www.ghatreh.com/news/nn29409323/نوکر-شما-هستم-نماینده-شما
۴۶ دقیقه پیش - شعار انتخاباتی محمد جواد خیابانی کاندیدای مجلس - " ؛ جواد خیابانی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از.

خیابانی شعار انتخاباتی اش را اعلام کرد/نماینده شما ... - قطره

www.ghatreh.com/.../خیابانی-شعار-انتخاباتی-اعلام-کرد-نماینده-شما-نی...
۲ ساعت پیش - گزارشگر با سابقه صدا و سیما رسما پای به عرصه انتخابات مجلس گذاشت. - به گزارش کاپ،جواد خیابانی برای حضور در انتخØ.

ایران خبر - جواد خیابانی کاندیدای مجلس شورای اسلامی شد

www.irankhabar.ir/fa/doc/.../جواد-خیابانی-کاندیدای-مجلس-شورای-اسلامی
۱ ساعت پیش - با انتشار خبر کاندیداتوری جواد خیابانی برای مجلس شورای اسلامی از ح. ... این که شعار انتخاباتی او بی شک از بازی ایران و استرالیا گرفته می شود و ... مونده» یا «فکر کن خیابانی نماینده مجلس بشه جریان رأی گیریهای مجلس رو بهش ...

کاندیداتوری “جواد خیابانی” در انتخابات مجلس

mybia2news.rozblog.com/.../کاندیداتوری-جواد-خیابانی-در-انتخابات-مجل...
۱۱ ساعت پیش - جواد خیابانی از کرج نامزد انتخابات مجلس می شود - خبرآنلاین ... کرده جواد خیابانی امروز پنجشنبه رسما برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از . ...... انتخابات به اسفند ماه و شعار قانون گرایی یک کاندیدای احتمالی مجلس; خلیج .

خیابانی شعار انتخاباتی اش را اعلام کرد/نماینده ... - SPI News

spinews.ir/sport/60096-خیابانی-شعار-انتخاباتی-اش-را-اعلام.html
۱ ساعت پیش - جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس می شود · پرچم تراکتور در آمریکا ... خیابانی شعار انتخاباتی اش را اعلام کرد/نماینده شما نیستم،نوکرشما هستم.
۳ ساعت پیش - شعار انتخاباتی خیابانی: نماینده شما ... 11:21 .... شریه تماشاگران امروز در شماره جدید خود خبر از ثبت نام جواد خیابانی برای انتخابات مجلس داده است.
گزارشگر با سابقه صدا و سیما رسما پای به عرصه انتخابات مجلس گذاشت. به گزارش کاپ،جواد خیابانی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از کرج کاندیدا خواهد ...

جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس می‌شود! | News File

newsfile.ir/news/جواد+خیابانی+نامزد+انتخابات+مجلس+می‌شود!
تعداد نهایی داوطلبین انتخابات مجلس و خبرگان ثبت شد رئیس ستاد انتخابات کشور گفت : ۷۸۸ ... قطره - Today; آیت‌الله واعظ طبسی داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شد آیت الله عباس واعظ .... شعار توهین آمیز علیه پورحیدری در ورزشگاه یادگار!

جواد خياباني فضاي مجازي را ترکاند - خراسان

www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=2353545...All
۲ ساعت پیش - خبرآنلاين/ با انتشار خبر کانديداتوري جواد خياباني براي مجلس شوراي اسلامي از ح. ... اين که شعار انتخاباتي او بي شک از بازي ايران و استراليا گرفته مي شود ... مونده» يا «فکر کن خياباني نماينده مجلس بشه جريان رأي گيريهاي مجلس ...

درخواست اعدام موسوی و کروبی / مرگ بر موسوی، کروبی، خاتمی ...

www.entekhab.ir/.../درخواست-اعدام-موسوی-و-کروبی-مرگ-بر-موسوی-کرو...
امروز نمایندگان مجلس، در میان سخنان نمایندگان پشت تریبون، شعارهای مختلفی علیه ... همچنین برخی نمایندگان پیش از نطق خباز شعار می دادند: «اقلیت، بصیرت، بصیرت» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» .... جواد خیابانی از کرج نامزد انتخابات مجلس می شود.

جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس می شود! - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news201512240472044341.html
۱۲ ساعت پیش - دوست داریم الجزایر به عنوان نماینده آسیا و آفریقا در جام بماند!» او البته نگفت که ... فوتبال انجام نمی دهد! برچسب ها: جواد خیابانی ، انتخابات مجلس ...

جواد خیابانی از کرج نامزد انتخابات مجلس می شود - گیلان

tabnakgilan.ir/fa/news/.../جواد-خیابانی-از-کرج-نامزد-انتخابات-مجلس-می-...
۳۶ دقیقه پیش - جواد خیابانی از کرج نامزد انتخابات مجلس می شود. میثم بهرامی ... دوست داریم الجزایر به عنوان نماینده آسیا و آفریقا در جام بماند!» او البته نگفت كه ...

شهسواری: سعی می‌کنم برای دومین بار سهمیه بگیرم | فيدگاه ...

feedgah.com/news/شهسواری-سعی-می-کنم-برای-دومین-بار-سهمیه/
۲ روز پیش - شعار انتخاباتیجواد خیابانی” برای نمایندگی مجلس. “جواد خیابانی” گزارشگر باسابقه ورزشی ضمن تایید نامزدی انتخابات مجلس از کرج گفت: «من ...
۴ ساعت پیش - مؤید حسینی‌صدر، نماینده خوی در مجلس، روز دوشنبه در نطق میان دستور خود با بیان ... هشدار یک نماینده مجلس درباره فعال‌شدن صاحبان پول‌های کثیف در انتخابات .... این یک شعار نیست، وقتی تحریم پیش آمد عده‌ای گفتند نفت را بدهید ما بفروشیم و حق دلالی می‌گرفتند. ... ۷ جواد خیابانی از کرج نامزد انتخابات مجلس می شود ...

کدام چهره هاي شاخص سياسي به ستاد انتخابات کشور رفتند ...

www.fardanews.com/.../کدام-چهره-هاي-شاخص-سياسي-به-ستاد-انتخابات-...
۶ روز پیش - در دومین روز از زمان ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات خبرگان شاهد حضور چهره های شاخص سیاسی بودیم. ... دومین روز از ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبري؛ ... به اندازه وحدت ملی و در کنار هم بودن، اعتماد، همدلی و همراهی و شعار اساسی امسال که مقام معظم رهبری بیان کردند، .... جواد خیابانی در لیست انتخاباتی ورزشکاران.

جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس می شود! | اخبار شمال - اخبار ...

news.shomalgardi.com/fa/.../جواد-خیابانی-نامزد-انتخابات-مجلس-می-شود/
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جواد خیابانی گزارشگر مشهور فوتبال ایران از ... بهتر است در تجارت «شوید» سرمایه گذاری کنم/در بحث فرهنگی فقط شعار داده می شود .... بهروزی فر و حجت الاسلام افتخاری از فومن آمدند/نماینده سابق رشت هم ثبت نام کرد ... کاملترین فهرست انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه گیلان.

پارسینه|Parsine

www.parsine.com/
پارسینه parsine سایت خبری پارسینه parsineh. ... جواد خیابانی وارد انتخابات می شود! با حضور .... عکس:ژست عارف برای عکاسان بعد از ثبت نام در انتخابات مجلس.

طنز/فیلسوف ,شاعر، منجم و ریاضی‌دانی به نام جواد خیابانی ...

diyarmirza.ir/1394/09/طنزفیلسوف-شاعر،-منجم-و-ریاضی‌دانی-به/
۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جواد خیابانی، فیلسوف، شاعر، ... به جای سرمایه گذاری در سینما بهتر است در تجارت «شوید» سرمایه گذاری کنم/در بحث فرهنگی فقط شعار داده می شود ... کلید واژه : 15 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامیجواد ... کاملترین فهرست انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه ...

آقای گزارشگر به مجلس می رود! - پایگاه خبری تحلیلی نماینده

namayande.com/news/120654/آقای-گزارشگر-به-مجلس-می-رود
۴ دقیقه پیش - «نماینده» - نشریه تماشاگران در شماره جدید خود خبر از ثبت نام جواد خیابانی برای انتخابات مجلس داده است. این نشریه در صفحه اول شماره جدید خود تیتر ...

شرکت ما در انتخابات مجلس چهارم اشتباه بود

vista.ir/article/366514/شرکت-ما-در-انتخابات-مجلس-چهارم-اشتباه-بود
مرتضی الویری نماینده دوره‌های اول تا سوم مجلس شورای اسلامی امروز و بعد از گذشت ۱۷سال ... دادن شعار اطاعت از رهبری،حمایت از ‌هاشمی جناح چپ را شکست دهد نظر شما چیست؟ ..... امروز در شماره جدید خود خبر از ثبت نام جواد خیابانی برای انتخابات مجلس داده است.

تازه​های انتخابات:از نامزدی خیابانی و آزاده نامداری تا شعار ...

raaknews.com/.../تازه​های_انتخابات:از_نامزدی_خیابانی_و_آزاده_نامداری_تا...
۲۷ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وی شعار انتخاباتی ستاد خود را «تعهد و دیگر هیچ» اعلام و در عین حال تاکید کرد: تا زمان انتخابات، برنامه هفت را خودم اجرا می‌کنم. منصور ضابطیان ... جواد خیابانی .... واكنش يك هنرمند خوزستانى به ماجراى زنگنه و نماينده اهواز در مجلس ...

پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها ...

www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساع...
۱۰ ساعت پیش - سورپرایز بزرگ: جواد خیابانی نامزد مجلس می شود+عکس -- شفقنا ... کرباسچی : باید با حداکثر توان در انتخابات شرکت کنیم -- جماران ..... موقت استقلال با ابراز تاسف از شعارهای هواداران تراکتورسازی علیه پورحیدری، گفت که برایش ...
شعار درد مردم را دوا نمی‌کند، آقای ترکان به جای انکار، درستکار باشید ... سایت "میرر" با انتشار این خبر اشاره کرده که "دیوید کامرون" نخست وزیر بریتانیا در ... آن روزی که جنگ بر ما تحمیل شده بود، باز هم در موعد مقرر انتخابات مجلس شورای اسلامی و .... کرده حزب اعتماد ملی آیت‌الله غرویان درگذشت جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس می شود!

از لیست احتمالی جامعه مدرسین حوزه علمیه تا لیست احتمالی ...

samaaknews.com/49287/از-لیست-احتمالی-جامعه-مدرسین-حوزه-علمی/
۵ ساعت پیش - از یک طرف جامعه مدرسین که همیشه پیروز انتخابات مجلس خبرگان بوده است و در طرف دیگر رفسنجانی که از ... اما رفسنجانی برای رسیدن به پیروزی در انتخابات شعار نظارت بر زیرمجموعه های رهبری را مطرح کرده است. ... جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس شد · ثبت‌نام آیت‌الله تحریری برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری.

نماینده مجلس ششم: دانشجویان انقلابی کشور را بر هم می زنند ...

www.malayeriha.ir/.../نماینده-مجلس-ششم-دانشجویان-انقلابی-کشور-را-...
۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سخنرانی علی حسینی؛ نماینده مجلس ششم در حالی با اعتراضات دانشجویان همراه شد که وی در اقدامی ... آنان در این تجمع اعتراضی با سردادن شعارهای "مرگ بر فتنه‌گر"، "فتنه‌گران موذی عوامل نفوذی"،"مرگ ... جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس.

انتخابات مجلس دهم - شمسه

salam98.ir/انتخابات-مجلس-دهم/
۱۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... عکسی که نشان می دهد جواد خیابانی در بازی استقلال اشتباه دیگری هم ... نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید مورد تأیید نهادهای مربوط قرار گیرند. ... نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس از ۲۸ آذر ۱۳۹۴ به مدت یک هفته انجام خواهد شد. .... بدیهی است شعارها، نگرشها و انتظارات قومی و محلی رایج در میان بسیاری ...

سوتی بهرام نیا - آپارات

www.aparat.com/v/Qbskr/سوتی_بهرام_نیا
۲۶ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - میلاد سوتی یکی از طرفدار های نماینده های مجلس سوتی بهرام نیا سوتی , سوتی , مهندس بهرام نیا , , میلاد. ... والا من از اون موقع این کلیپ اول تو اینترنت گذاشتم تو وبلاگم همه گفتن این کاشانی ما یه عکس با ایشون ... سوتی جواد خیابانی.
تیتر نیوز کرمانشاه : اسامی نامزد های ثبت نام کننده در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به ... فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با سایت اسلام آبادخبر اظهار داشت: در طول دوران .... دلسوزان اسلام آباد:شعارهاي كه دگر رنگ ندارند · آفتاب کرمانشاه:تذکر نماینده اورامانات به .... انتخاب: جواد خیابانی از کرج نامزد انتخابات مجلس می شود ...

۸دی

www.8deynews.com/
آخرین اخبار استان گیلان در سایت خبری 8دی نیوز. ... را دارد; ۶ ساعت قبل جواد خیابانی فردا از حوزه کرج برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی می‌کند!
۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سر لیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم/ متلک مجری مشهور ورزشی به جواد خیابانی/ توصیه رهبری ... ارزش‌گرایان مقابل چشم دوختن عوامل نفوذی به انتخابات متحد شوند ... گفت: اصول‌گرایان باید بتوانند شعار یک فهرست و یک صدا را اجرایی کنند. ... در مجلس بود؛ چراکه ایشان کمیسیون برجام، رئیس و نمایندگان مجلس، ...
۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - حضور جواد خیابانی در میتینگ انتخاباتی دلخوش ... نیست، امروز حضور دوباره صومعه سرا در جایگاه رفیع مجلس با نماینده ای تراز اول که از ارکان مجلس ...

نام نویسی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی آغاز شد - ...

www.mehrnews.com/.../نام-نویسی-از-کاندیداهای-مجلس-شورای-اسلامی-آغا...
۵ روز پیش - ... بلوچستان گفت: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز ... و قانونگرایی شعار امسال دولت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است که باید همه به آن توجه کنند. ... انتقاد شدید باشگاه صبای قم از جواد خیابانی ...
شعار برگزیده ... بمب توئیتری به خبر کاندیداتوری جواد خیابانی برای مجلس، فعلا نام جواد خ ... ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی مجلس در خوزستان در حالی وارد پنجمین روز خود شد که از گوشه و کنار خبر می‌رسد امروز چهره‌های شاخص قصد ... نماینده آبادان با بیان مسائلی پشت پرده‌های مخالفت خود را با لایحه ایجاد مناطق آزاد و ویژه در مجلس تشریح کرد.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش ثلاث و به نقل از پارس خلیج: با حضور جواد خیابانی مجری و ... انتخابات به اسفند ماه و شعار قانون گرایی یک کاندیدای احتمالی مجلس; خلیج ...

شعار لبیک یا رسول الله در مدارس شوشتر طنین اندازشد ...

shushtarerooz.ir/زنگ-پیمان-با-رسول-الله-در-مدارس-شوشتر-نو/
۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شعار لبیک یا رسول الله در مدارس شوشتر طنین اندازشد +تصاویر ... رضا «چاچا» درگذشت · جواد خیابانی هم کاندیدا می شود! ... ۱۲ هزار نفر رای اولی در شوشتر / ۱۷ داوطلب انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شوشتر ثبت نام کردند ...

دكتر اطاعت: احزاب قدرت اجرایی در انتخابات را ندارند - نواندیش

noandish.com/.../دكتر-اطاعت-احزاب-قدرت-اجرایی-در-انتخابات-را-ندارند-ا...
۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این نماینده سابق مجلس ضمن بحث تئوریک درخصوص برخی مسائل و مباحث فنی ... اطاعت با اشاره به بحث شعارهای پوپولیستی و عوام گرایی مفرطی که در ایام انتخابات به اوج خود نیز .... اشتباه جواد خیابانی در گزارش بازی استقلال-صبا.

فتح الله زاده: حتما به خیابانی گفتم با رهبری فرمذاکره کند ...

https://www.tabnak.ir/.../فتح-الله-زاده-حتما-به-خیابانی-گفتم-با-رهبر...
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - او دراین مصاحبه گفته که جواد خیابانی واسطه شده بود تا او به استقلال برود ... سری هواداران شعار داده بودند، رفت و بازی را عوض کرد و او را برد پرسپولیس. ... جلوگیری مردم از سخنرانی یک نماینده مجلس · شیوه جدید داعش برای کشتن: اعدام با تانک! پاسخ قالیباف به شعار انتخاباتی روحانی/ شعار جدید امسال در عاشورا/ قیمه ...

پیامدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران (۲۵ تا ۲۸ خرداد ۱۳۸۸ ...

https://fa.wikipedia.org/.../پیامدهای_انتخابات_ریاست_جمهوری_ایران_(۲۵_...
موسوی، کروبی و خاتمی نیز در این راهپیمایی شرکت کردند و در آن سخنرانی کردند. ... ۳.۸ دعوت موسوی برای بزرگداشت کشته‌شدگان; ۳.۹ همراهی شعار شبانه «یا حسین؛ ... ۴.۱ درگیری در مجلس; ۴.۲ تجمع آرام در میدان توپخانه به سمت میدان انقلاب; ۴.۳ دعوت شورای ...

جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس می شود

newsfootball.ir/news/.../جواد-خیابانی-نامزد-انتخابات-مجلس-می-شود.html
۱۳ ساعت پیش - جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس می شود ... ورزش > مدیریت ورزش - نشریه تماشاگران امروز در شماره جدید خود خبر از ثبت نام جواد خیابانی برای انتخابات مجلس داده است. ... به کمیته انضباطی نامه می نویسیم/ مجیدی: نباید علیه پورحیدری شعار داده می‌شد ... استخدام در انتشارات خیلی سبز · استخدام در شرکت تیلدا کیش ...

شریعتمداری: امیدوارم مجلس برجام را یکجا رد کند/ واکنش مدیر ...

boyernews.com/164323/شریعتمداری-امیدوارم-مجلس-برجام-را-یکج/
۱۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه امیدوار هستم مجلس برجام را ... شریعتمداری: امیدوارم مجلس برجام را یکجا رد کند/ واکنش مدیر مسئول کیهان به شعار بسیجی بی ترمز! ... نماینده رهبری در موسسه کیهان ضمن بازخوانی مواضع مرحوم مدرس در مجلس ... زمان ثبت‌نام رییس‌جمهور در انتخابات خبرگان مشخص شد/ دکتر روحانی از ...

دمادم | هشدار یک نماینده مجلس درباره فعال‌شدن صاحبان پول‌های ...

damadam.ir/نظر-nazarnews/...نماینده-مجلس...انتخابات/.../1396614
۴ ساعت پیش - مؤید حسینی‌صدر، نماینده خوی در مجلس، روز دوشنبه در نطق میان دستور خود با ... آرا هستند»، نسبت به آنچه «تأثیرگذاری بر انتخابات از داخل زندان اوین ...
کنایه مجیدی به قلعه‌نویی: دم از پهلوانی می‌زنند اما مانع از شعارها علیه پورحیدری نشدند بازدید: 1 .... جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس می شود! .... استخدام کارشناس فروش و بازاریابی در شرکت فناوران نواندیش ویژن خبری شرکت فناوران نواندیش ویژن فعال ...

فرادید: Faradeed

faradeed.ir/
(تصاویر) ثبت نام علی مطهری در انتخابات ... جواد خیابانی کاندیدای مجلس می شود ... واکنش رحمتی به شعار هواداران تراکتورسازی علیه پورحیدری ... الهام چرخنده نماینده مجلس می‌شود؟
سایت عمومی پایشگر. ... جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس می شود! ... زابل-معاون وزیر علوم گفت: وحدت یک ضرورت قطعی جامعه است نه صرفا یک شعار، پس باید سیاست ...

9 دوره مجلس در یک نگاه - پویش

puyesh.net/fa/news/39858/9-دوره-مجلس-در-یک-نگاه
۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - انتخابات مجلس اول در تب و تاب سیاسی و اجتماعی کشور بعد از انقلاب اسلامی روز 24 اسفند 1358 برگزار شد. ... حسن روحانی، در این دوره به عنوان نماینده سمنان به مجلس راه پیدا کرد و ... با جامعه روحانیت مبارز بود که با شعار اطاعت از رهبری و حمایت از هاشمی به مجلس راه .... اشتباه جواد خیابانی در گزارش بازی استقلال-صبا.

روز نو

roozno.com/
انتقاد تند مهدی رحمتی از آنها که جلوی شعارها علیه پورحیدری را نگرفتند ... علی صالح آبادی نامزد انتخابات مجلس در مشهد شد/مدیر مسئول ستاره صبح:دنبال امتداد و ... در مورد رهبری سخن می‌گویند که گویی تنها خود را نائب و نماینده ایشان می‌دانند/یرخی با رفتار و ..... اشتباهی دیگر از جواد خیابانی در گزارش بازی استقلال مقابل صبا (۱ نظر) ...

انتخابات مجلس درایران"نماینده محور"است - تماشاگر پلاس

news.tamashagar.com/news/.../انتخابات-مجلس-درایران-نماینده-محور-است
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اکونیوز:رئیس مجلس گفت: ساختار انتخابات مجلس در کشور ما بیشتر نماینده ... وقتی مردم به گزارش احساسی جواد خیابانی رای مثبت دادند / اشک شوق به یاد بازی ..... هم شعار خوبی است، اما هیچ‌کدام از این شعارها، فضیلت محسوب نمی‌شود.

جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس می شود! - kodoom.com ...

news.kodoom.com/iran-sports/جواد-خیابانی...انتخابات-مجلس/.../5456590...
پربازدیدترین خبرهای سایت. جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس می شود! ... از دیگر چهره های ورزشی که قصد حضور در مجلس را دارند می توان به بهنام محمودی بازیکن سابق ...
این لایحه از تجمیع پنج لایحه دولت و نظرات نمایندگان مجلس در کمیسیون اقتصادی بود که به دلیل مغایرت آن با برنامه پنج ساله پنجم توسعه با آن مخالفت کردند.

گاف وحشتناک جواد خیابانی! - افکارخبر

www.afkarnews.ir/بخش-ورزشی-7/247975-گاف-وحشتناک-جواد-خیابانی
۳۰ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... است دیگر!... کلمات کلیدی: گاف جواد خیابانی اشتراک مطلب .... استیضاح ربیعی در دست نمایندگان مجلس/ احتمال طرح استیضاح بعد از انتخابات ...

آقای فردوسی‌پور، حاشیه را رها کن! - سایت خبری تحلیلی ...

https://tabnak.com/fa/news/343725/آقای-فردوسی‌پور-حاشیه-را-رها-کن
۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در بین گزارشگران کنونی، جواد خیابانی هم مثل شفیع و صالح‌نیا و قبلی‌ها، پس از مدتی، ... جلوگیری مردم از سخنرانی یک نماینده مجلس · پاسخ قالیباف به شعار انتخاباتی روحانی/ شعار جدید امسال در عاشورا/ قیمه نذری به همراه «مرگ بر ...

انتخابات / مازند مجلس- پایگاه خبری مجلس مازندران - آرشیو ...

mazandmajles.ir/fa/archive/search/tags/انتخابات/5.html
نظر نمایندگان مازندران درباره نامزدهای انتخابات مجلس .... نظر نقیبی در مورد شعار انتخاباتی/تبلیغات شعاری و تخریبی را نمی‌پسندم ... یک ایرانی دیگر وارد کاخ سفید شد · تصاویر ۵ زائر ایرانی کشته‌شده در حادثه مکه · جواد خیابانی دوباره خبرساز شد ...
۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پلاکاردهایی با شعار الموت آل سعود در محل برگزاری مراسم به چشم می خورد که ... جنبش امل لبنان با چندین پارچه نوشته و دسته گل در این مراسم شرکت کرده بود. ... امنیتی در آستانه انتخابات · جواد خیابانی، رضا امیراحمدی، انتخابات مجلس ...

خبرگزاري نسيم - ورزشی

nasimonline.ir/service/6
حسنی‌خو: دیدار وزیر ورزش با کفاشیان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال کذب است / مشاور وزیر ... جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس شد / جواد خیابانی گزارشگر فوتبال ایران روز ... فوتسال ایران یک پله سقوط کرد / در آخرین رده‌بندی سایت فوتسال جهان در سال ۲۰۱۵، ... رحمتی: مدعیان دروغین اخلاق به ظاهر هم مانع شعار علیه پورحیدری نشدند.

انتخابات مجلس هشتم - کلاشینـکـف دیـجیتال

kelash.persianblog.ir/tag/انتخابات_مجلس_هشتم
... جوانفکر (۱) · mbc persi (۱) · جواد خیابانی (۱) · کباب ترش (۱) · لیلا حاتمی (۱) .... امروز که مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار می شد در جماران بودیم و باز مثل دفعه قبل یک ... وانگهی من راستی و ضداصلاح طلبان هستم(به ادعای این دوستان) سایت آفتاب نیوز هم که .... را داشته باشیم که وبلاگ‌ها صرفا فعالیت‌های تبلیغی و شعارهای آرمانی بدهند.

افشاگری رهبری فر علیه جواد خیابانی - پایگاه خبری گیل ...

gilnegah.ir/14784/افشاگری-رهبری-فر-علیه-جواد-خیابانی/
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جواد خیابانی! ... افشاگری رهبری فر علیه جواد خیابانی ... جواد خیابانی! ... میرزایی در انتخابات مجلس فومن/ثبت نام رضا جمشیدی برای انتخابات مجلس/رئیس ... گیلان /بازگشت سردار همراه با شورانشینان/ رطوبت از كارايی نمايندگان گيلان كم ... تولد ما به حجازی بود · نماینده لنگرود را بیرون کردند/ شعارهای تند علیه لاهوتی ...

5 - شمال نیوز - سایت خبری شمال ایران

www.shomalnews.com/index.php?search&pg=5&search2=normal...
... به میزبانی مرکز علمی کاربردی سازه های سنگین مازندران با شعار هم اندیشی ، تعامل و ... شمال نیوز: نماینده مردم آمل در مجلس گفت: در حالت کلی نمایندگان در ایام انتخابات به ... جواد خیابانی درباره‌ی لطیفه‌هایی که درباره او ساخته می‌شود، گفت: شاید برخی ...
ثبت نام رسمی «دکتر البرز بنام» برای نامزدی در انتخابات مجلس; فتنه‌گر کسی است ... مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردمسالاری و محمد عباسپور نماینده ادوار مجلس، فاطمه راکعی .... ما چهره مبارک شما را تنها موقع شعارهای «مرگ بر فتنه‌گر» می‌دیدیم / اگر از ..... درگذشت دی ۲, ۱۳۹۴; جواد خیابانی از کرج نامزد انتخابات مجلس می شود دی ۲, ۱۳۹۴.

پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت - کارون محور سوال از وزیر کشور

www.jomhouriat.ir/fa/content/36998/کارون-محور-سوال-از-وزیر-کشور
۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کارون در زمان دولت نهم یک شبه و رعایت نشدن ... ثبت‌نام نخستین‌ داوطلب زن در انتخابات خبرگان +عکس ... عکسی که نشان می دهد جواد خیابانی در بازی استقلال اشتباه دیگری هم کرد ...
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تعریف و تمجید عادل فردوسی‌پور از جواد خیابانی. ... کانال تلگرام نماینده ... نشان دهند/ مجلس دهم باید مجلس اقتصاد مقاومتی باشد/اصلاح طلبان استاد شعار ... جریان دولت به تنهایی قادر به پیروزی در انتخابات مجلس نیست/روحانی بعد از ...

ضرورت نظارت استصوابی شورای نگهبان در انتخابات ...

asrguilan.com/ضرورت-نظارت-استصوابی-شورای-نگهبان-در-ا/
۱۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اصولگرایان, انتخابات, حسینی, دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ... ویژگی های یک نماینده اصلح برای مجلس ... طنز / فیلسوف، شاعر، منجم و ریاضی‌ دانی به نام جواد خیابانی ... نادر یار حسینی امروز در رشت با اشاره به شعار انتخابات آزاد و پایبندی به ... وی یادآور شد: شورای نگهبان به‌گونه‌ای عمل کند که مجلس ششم تکرار ...
ثبت نام 362 نفر در خوزستان برای نامزدی انتخابات مجلس ... تصاویر / ثبت نام نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اهواز · تک عکس / مه صبح گاهی ..... جواد خیابانی به مجلس می رود! ... «فرزند کمتر، رفاه بیشتر» شعار است نه واقعیت.
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - درپی رویدادهای مجلس و برخوردها و رفتارهای نمایندگان ،هنگام انتخابات مجلس هفتم شورای ... از اول هم همین‌طور شعار دادند که این‌ها یکدست کردند؛ با این که کسی در این یکدستی تأثیری نداشت. .... شاهکارهای جدید جواد خیابانی فراتر از سوتی!

انتخابات شورای مشورتی اصلاح طلبان خوی برگزار شد

yedokhtaretnha-ba.crawlblog.ir/.../انتخابات+شورای+مشورتی+اصلاح+طل...
۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم متحد خواهند بود ... یک نماینده اصول گرای مجلس شوراي اسلامی اظهار کرد: اصلاح‌طلبان با .... شعار « نه غزه نه لبنان .
۵ روز پیش - به گزارش گیل پرس نیوز،دکتر هادی حق شناس بعد از ثبت نام انتخابات مجلس در کنفرانس خبری در محل دفتر ... از سال 83 تا 87 نماینده مجلس بودم، دو دوره گذشته را نبودم به گفته حضرت علی کسی که دو روز از .... شعار باید از دل مردم بیرون بیاید، شعاری انتخاب نکردم. .... انتقاد شدید باشگاه صبای قم از جواد خیابانی!

قتل اخلاق در ورزشگاه تبریز - نشان آنلاین

www.neshanonline.ir/view/32819/قتل-اخلاق-در-ورزشگاه-تبریز-
۱۱ ساعت پیش - جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس می شود! بیانیه کاندیداهای ثبت نام کرده حزب اعتماد ملی. کدامیک از نمایندگان کنونی خبرگان برای دوره بعد کاندیدا نشدند؟ .... طرفداران پرشور و خونگرم تراکتور از سرخوردگی‌ سال قبل و شعار علیه ...
۱۲ ساعت پیش - خبرگون,خبر گون,مرجع خبر گزاری و سایت های معتبر خبری,آخرین اخبار ... جواد خیابانی گزارشگر مشهور فوتبال ایران فردا از حوزه انتخابی کرج خود را نامزد حضور در مجلس شورای اسلامی خواهد کرد. ... فردا نام خود را رسما در حوزه انتخابیه کرج به عنوان نامزد مجلس ثبت خواهد کرد. ... مجیدی: نباید علیه پورحیدری شعار داده می‌شد.
طنز/ فیلسوفی به نام جواد خیابانی ... رهبری نشانه دار کنند · ۱۳۳ نفر تاکنون داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران شد/ ثبت نام ۲۷ نفر برای مجلس خبرگان ...

ﻣﺠﻠﺲ ﺍﮐﺜﺮﯾﺖ ﻇﺮﯾﻒ ﻫﺴﺘﻪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎﻥ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﺍﮐﺜﺮﯾﺖ ﻣﺠﻠﺲ ﻣﺤﻤﺪ ﺟﻮﺍﺩ ﺟﻮﺍﺩ ﻇﺮﯾﻒ ...

peransia.com/.../ﻣﺠﻠﺲ-ﺍﮐﺜﺮﯾﺖ-ﻇﺮﯾﻒ-ﻫﺴﺘﻪ-ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎﻥ-ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ-ﺍﮐﺜﺮﯾﺖ-ﻣﺠﻠﺲ-ﻣﺤﻤﺪ-ﺟﻮﺍ...
ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﺷﻮﺷﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﺠﻠﺲ ﮔﻔﺖ ﮔﺮﻭﻫﯽ ﺧﺎﺹ ﺍﺯ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﺠﻠﺲ ﺑﻪ ﺳﺨﻨﺎﻥ ﻣﺤﻤﺪ ﺟﻮﺍﺩ ﻇﺮﯾﻒ ﺩﺭ ﺟﻠﺴﻪ ﻏﯿﺮﻋﻠﻨﯽ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﮑﻮﻫﺶ ﺍﮐﺜﺮﯾﺖ ﻣﺠﻠﺲ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﻧﺪ . ... اینکه احمدینژاد میگفت تحریمها کاغذپاره هستند، شعار نبود. .... پس از برگزاری انتخابات جهت تعیین رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله محمد یزدی و آیت‌الله ... ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺰﺍﺭﻣﺶ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺷﺎﺩﺭﻭﺍﻥ ﺷﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﺟﻮﺍﺩ ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﺭﻩ؟
۱۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مراسم زیارت اربعین حسینی باحضور نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ... جواد خیابانی عنوان بهترین گزارش در برنامه سینما گلخانه شبکه سوم را ... بازار داغ انتخابات در جنوب استان / کاندیداهای احتمالی به تفکیک هر شهرستان ... شعار«لبیک یا حسین» یعنی تحقق شیوه های اخلاقی در تبلیغات کاندیدادها.
... در تبریزجواد خیابانی از کرج نامزد انتخابات مجلس می شودتکذیب ثبت نام آیت الله ... امروز٬ روز پایانی ثبت نام انتخابات خبرگان است و تا کنون بسیاری از چهره‌های ... بر اساس این خبر، تلاش های اطرافیان نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی برای آرام ... با سرو صدا و شعارهای تند علیه لاهوتی وی و همراهانش را مجبور به ترک محل کردند.
۱۲ ساعت پیش - خبرگزاری فارس: آیا جشنواره فیلم فجر انتخاباتی خواهدشد؟ ... برنامه ریزی می‌خواهد ترکیبی از فیلم‌های ویژه با محوریت شعار دولت را همراه با کارگردانان صاحب‌نام در جشنواره امسال گردهم آورد. ... اخبار بین الملل:نمایندگان مجلس آمریکا خواستار تشکیل کمیسیون برجام شدند ... ورزش:جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس می شود!

70 هزار نفر درتهران اجرای انتخابات را برعهده دارند – جديدترين ...

www.momtaznews.com/70-هزار-نفر-درتهران-اجرای-انتخابات-را-بر/
وی از همه کسانی که در برگزاری انتخابات شرکت و تلاش کرده اند تشکر کرد و گفت: ... فرماندار تهران در خصوص تعرفه های دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ... ۳ سیما قصد دارد برنامه چالشی در حوزه ورزش با اجرای جواد خیابانی روانه آنتن کند. ... شعار انتخابات ۹۲: امانتداری، عدالت‌محوری و اجرای مر قانون وزیر کشور عنوان کرد: ...

نطق علی مطهری مجلس را تعطیل کرد - نت شهر

www.netshahr.com › اخبار › سیاسی
۲۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی که اداره بخشی از جلسه ... موسوی و کروبی اصرار کرد که این سخنان وی با واکنش نمایندگان و شعار «مرگ بر ... جواد خیابانی نامزد انتخابات مجلس می شود · عادل فردوسی پور: خداحافظی ام ...

گذارخبر | آقا تهرانی:شعار راهپیمایی اربعین حسینی(ع) حضور ...

gozarnews.ir/آقا-تهرانیشعار-راهپیمایی-اربعین-حسین/
۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آقا تهرانی:شعار راهپیمایی اربعین حسینی(ع) حضور خدا در متن زندگی و کنارزدن کدخداست. آقا تهرانی. تسنیم نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار راهپیمایی ... رسیدیم؛ یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح‌ نظر قطعی در مورد انتخابات می دهند ... برای جواد خیابانی؛ وظیفه ات گفتن نیست، «درست» گفتن است ...
... در خصوص اشتباه جواد خیابانی در گزارشگری; تمام مسابقات فوتبال در بلژیک لغو شد ... فضای کشور انتخاباتی شد/آغاز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان. ایران روشن: ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز پنج‌شنبه ۲۶ آذر .... آغاز هفته پژوهش از فردا/ یک هفته با شعار «پژوهش، فناوری، عزم ملی و رویکرد جهانی» ...

ﻣﺠﻠﺲ ﺍﮐﺜﺮﯾﺖ ﻇﺮﯾﻒ ﻫﺴﺘﻪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎﻥ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﺍﮐﺜﺮﯾﺖ ﻣﺠﻠﺲ ﻣﺤﻤﺪ ... - وبلاگ 24

weblog24.com/.../ﻣﺠﻠﺲ-ﺍﮐﺜﺮﯾﺖ-ﻇﺮﯾﻒ-ﻫﺴﺘﻪ-ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎﻥ-ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ-ﺍﮐﺜﺮﯾﺖ-ﻣﺠﻠﺲ-ﻣﺤﻤﺪ-ﺟﻮﺍﺩ...
ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﺷﻮﺷﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﺠﻠﺲ ﮔﻔﺖ ﮔﺮﻭﻫﯽ ﺧﺎﺹ ﺍﺯ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﺠﻠﺲ ﺑﻪ ﺳﺨﻨﺎﻥ ﻣﺤﻤﺪ ﺟﻮﺍﺩ ﻇﺮﯾﻒ ﺩﺭ ﺟﻠﺴﻪ ﻏﯿﺮﻋﻠﻨﯽ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﮑﻮﻫﺶ ﺍﮐ ... مملکت رو به اینجا کشوندن اینکه احمدینژاد میگفت تحریمها کاغذپاره هستند، شعار نبود. .... پس از برگزاری انتخابات جهت تعیین رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله محمد یزدی ... ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺰﺍﺭﻣﺶ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺷﺎﺩﺭﻭﺍﻥ ﺷﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﺟﻮﺍﺩ ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﺭﻩ؟
شباهت جواد خیابانی با محمد مایلی کهن! ... امروز آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت در رقابت انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری بود و در یزد 6 نفر برای شرکت .... طلاب مدرسه علمیه یزد با شعارهای استکبارستیزانه خود، جنایات اخیر مستکبران را محکوم کردند.

واکنش امارات درمورد نمایندگی سیاسی اسرائیل در ابوظبی

feedgah.ir/item/1/244853/واکنش-امارات-درمورد-نمایندگی-سیاسی-اسرائ/
البته نکته مهم دیگر این است که انتخابات مجلس نزدیک است و عده‌ای باید به هر بهانه‌ای ... عده‌ای همواره مدعی شعار آزادی هنر هستند و سیاسی شدن هنر را مایه‌ افول هنر می‌دانند اما رأی ... طی چند ساعت گذشته در فضای مجازی شایعه شده است که جواد خیابانی در آستانه ...

عکس : ماجرای عکسی از جواد خیابانی که باعث سوتی شد!

peykekhabar.com/خبر.../1903-خیابانی-جواد-عکسی-ماجرای-سوتی/#...
۲۷ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اعدام دو سارق مسلح در شیراز · نوه امام (ره) برای انتخابات مجلس ثبت نام کرد/ ... نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی / اسکار نماینده ایران را نادیده گرفت ... خوش برای پرسپولیسی ها (عکس) · شعار توهین آمیز علیه پورحیدری در ورزشگاه یادگار!

شورای نگهبان کدام طرح اصلاحی مجلس را تائید کرد؟

www.najvanews.ir/.../2228-شورای-نگهبان-کدام-طرح-اصلاحی-مجلس-را-تائی...
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این اولین بار نیست که موضوع استانى شدن انتخابات مجلس مطرح مى شود ... 4 ماده 2 قانون انتخابات آمده بود؛ در صورت ثبت‌نام نمایندگان مجلس برای دوره ...
براي اجراي چنين برنامه هايي لازمه آن بود که اختياراتي از مجلس اخذ نمايد، گرچه مجلس با ..... آقای دکتر روحانی، تایید و تاکید مجدد ایشان بر شعارهای انتخاباتی را نشان مي‌داد. ..... جواد خیابانی به نمایندگی از مسئولان گروه ورزش سیما از همه مردمی که شاهد این ...
۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حضور عادل فردوسی پور و جواد خیابانی در ویژه برنامه سالگرد افتتاح شبکه سه ..... کمپین پس از آغاز به کار مجلس آینده، نمایندگان را قطعاً رصد می کند ... مؤسس «کارزار انتخاباتی برای حضور زنان بیشتر در مجلس دهم» اضافه کرد: زنان ... خاطرنشان کرد: شعارهای ضد زن و قوانینی که بر علیه زنان کشورمان در مجلس شورای ...

چرام - آوای رودکوف

www.avayerodkof.ir/peivandha/news-sait-ostani/چرام
جواد خیابانی از کرج نامزد انتخابات مجلس · 45نامزد درکهگیلویه ... سایت خبری استانی ..... پورعلی مطلق: 3195 نفر برای نمایندگی مجلس و خبرگان رهبری ثبت‌نام کرده‌اند · توزیع 880 هزار ... تبلیغ شعارهای ضد انقلاب در نشریات دانشجوئی اصلاح طلبان.

بنیاد امید ایرانیان و جذب نخبگان برای اثرگذاری بیشتر در ...

omidnameh.com/.../بنیاد-امید-ایرانیان-و-جذب-نخبگان-برای-اثرگذاری-...
۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با این اوصاف، بنیاد امید قصد فعالیت های سیاسی از جمله انتخابات ندارد؟ ... او ورود پررنگ تری در عرصه های سیاسی و بویژه انتخابات مجلس آتی داشته باشد و به ... همین که مردم موفق شدند تندروها را کنار بگذارند و فردی با شعار تدبیر و امید و .... نقدی که برخی از جمله تعدادی از نمایندگان مجلس به سیاست خارجی بویژه توافق ...
پیشنهاد نمایندگان مجلس برای سپرده‌گذاری 250 میلیون ... کیفیت بالای دیت7 ساعت قبل; ۲۷ نامزد انتخاباتی در سیستان و بلوچستان نام نویسی 7 ساعت قبل .... جواد خیابانی از کرج نامزد انتخابات مجلس می شود3 ساعت قبل; عادل فردوسی پور خداحافظی اش از .... روزنامه خبرورزشی 3 دی | آنهایی که علیه منصورخان شعار دادند پشیمان می‌شوند!
۸ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری خبر داد: آیت الله مهدوی کنی بمناسبت افتتاح ... هشدار یک نماینده مجلس درباره فعال‌شدن صاحبان پول‌های كثیف در انتخابات ... و سرمایه ایرانی» که شعار سال1391رهبری است این مجلس و نمایندگان عزیز موفق باشند و دعای امام عصر(ع) بدرقه راهشان باشد. .... جواد خیابانی به مجلس می رود!

شعارهای انسجام بخش وحدت اصولگرایان را باید در حوزه عمل ...

namanews.com/.../شعارهای-انسجام-بخش-وحدت-اصولگرایان-را-باید-در-حو...
۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شعارهای انسجام بخش وحدت اصولگرایان را باید در حوزه عمل دنبال می كنیم ... اسماعیل جلیلی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما در ارزیابی خود از حضور گروهها و جریانهای سیاسی در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: اساسا مبنای فعالیت انتخاباتی در ... انتقاد باشگاه صبا از جواد خیابانی.

ثبت نام ۵۶ داوطلب در انتخابات خبرگان و مجلس/ پایان ثبت نام ...

setfaweb.ir/ثبت-نام-۵۶-داوطلب-در-انتخابات-خبرگان-و-م/
۹ ساعت پیش - ثبت نام ۵۶ داوطلب در انتخابات خبرگان و مجلس/ پایان ثبت نام مجلس ... استان خراسان شمالی دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و ...
۱۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - علیزاده با اشاره به شعارهای دولت روحانی مبنی بر تدبیر، امید و اعتدال گفت: .... خاتمی در این نشست درباره چگونگی حضور خود در انتخابات ۷۶ گفت: دوم خرداد یک .... عملا آن گزارش امضای جواد خیابانی هم هست و به هم گل جام جهانی به روایت و گزارش ..... نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عراقچی پس از ژنو 1 گفت که ...

كسي با پرچم احمدي‌نژاد وارد مجلس نخواهد شد - شبکه خبری پچ پچ

pechpech.net/news/26992/كسي-با-پرچم-احمدي‌نژاد-وارد-مجلس-نخواهد-شد
۵ روز پیش - آرمان برای بررسی وضعیت اصولگرایان در آستانه انتخابات مجلس با وی گفت‌وگو کرد. .... این مساله طبیعت یک مجلس پویا و بانشاط است که عده‌ای از نمایندگان نسبت به برخی از مسائل مجلس .... آقای روحانی نیز مسیر خوبی را با شعار اعتدالگرایی برای خود مشخص کرده است. .... انتقاد شدید باشگاه صبای قم از جواد خیابانی ...
۲۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ثبت نام هشت نفر برای حضور در انتخابات مجلس+اسامی ... آغاز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان/ داوطلبان چه شرایطی بایدداشته باشند ... اشاره ای به شعار رئیس جمهور روحانی که حالا قفل سازها را هم برای رئیس جمهور شدن رویاپرداز کرده است. ..... حتی اگر مقاومت کنی باز هم صدای جواد خیابانی و هیجانش وقتی از ضربه ...

ثبت ‌نام ۳ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان در ...

news.iranema.ir/.../ثبت%20‌نام%20۳%20نفر%20از%20داوطلبان%20نما...
۶ روز پیش - عکسی که نشان می دهد جواد خیابانی در بازی. ... جواد خیابانی باز هم اشتباه کرد! ... عکس:شعار نویسی روی دیوار سفارت. ... الله پورمحمدی امام جمعه مراغه با حضور در فرمانداری تبریز در انتخابات اسفند ماه مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند.

پاسخ فاطمه راکعی به دلواپسان مذاکرات - آخرین نیوز

www.akharinnews.com/.../72251-پاسخ-فاطمه-راکعی-به-دلواپسان-مذاکرا...
۱۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فاطمه راکعی نماینده مجلس ششم گفت: مذاکرات هسته‌ای یک مسئله ملی است که دولت ... نمایندگان مجلس درباره ارتباط توطئه‌گونه تمدید مذاکرات با انتخابات مجلس دهم و ... فاطمه راکعی با اشاره به سعه صدر دولت سید محمد خاتمی گفت: شعار خاتمی ... هجدهمین جلسه محاکمه بابک زنجانی آغاز شد · متلک به جواد خیابانی در شب تولد و ...

سامانه خبری تحلیلی کافه قلم

kafeghalam.ir/
اینفوگرافیک/ مراحل انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگا ... ساعت قبل; کدامیک از نمایندگان کنونی خبرگان برای دوره بعد کان13 ساعت قبل ... امید ابراهیمی: آن‌ها که علیه منصورخان شعار دادند پ1 ساعت قبل; جواد خیابانی از کرج نامزد انتخابات مجلس می ...
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گیلان آنلاین: این یخچال با شعار «یک لقمه مهربانی»، در ابتدای خیابانی تازه ... کاندیدای مجلس به قتل رسید+عکس · عکس/ اولین داوطلب زن انتخابات خبرگان · عکس/ سلفی بازیگر زن با همسر ظریف · جوان ترین کاندیدای مجلس خبرگان · تعداد نمایندگان‌ مجلس خبرگان‌ +جدول · هدیه‌ای که ... انتقاد باشگاه صبا از جواد خیابانی.

زمان

www.zamannews.ir/
رسایی: مستقل در انتخابات ثبت‌ نام کردم · اولین تورم تک رقمی در دولت روحانی · عکس/حداد زاکانی کاندیدای مجلس شد · روایت ولایتی از فهرست واحداصولگرایان · ماجرای ایمیل بازی ... چندتوصیه برای رهایی از سرماخوردگی · شرکت داروسازی ISIS: ما داعش نیستیم! ..... شایعه خداحافظی فردوسی پور از شبکه 3 · «جواد خیابانی» هم کاندیدا می شود!

مردها - اتحاد خبر

www.ettehadkhabar.ir/fa/tag/+مردها
طراحی سایت خبری ... به سوالات تلویزیون فرانسه درباره "آزادی بیان در ایران"، "حجاب زنان"، "شعار مرگ بر آمریکا" .... جواد خیابانی از کرج نامزد انتخابات مجلس می شود؟

اتفاق ناخوشایند در ورزشگاه تبریز/عباسی:این شعارها مایه ...

jordannews.ir/اتفاق-ناخوشایند-در-ورزشگاه-تبریزعباس/

۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اتفاق ناخوشایند در ورزشگاه تبریز/عباسی:این شعارها مایه تاسف بود ... کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان از نامه کری به ایران انتقاد کرد ... کاندیداتوری “جواد خیابانی” در انتخابات مجلس · شایعه خداحافظی عادل فردوسی پور از برنامه ۹۰!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟